Carieră   Sitemap   Search    Login  

Despre noi

Noutăţi

Software


       Adobe

       Autodesk

       Corel

       Solarwinds

       Faronics

       ABBYY

       Kaspersky

       McAfee

       Microsoft

       Minitab

       NitroPDF

       SolidDocuments

       TeamViewer

       WinRAR

       Maxon

       The Foundry

       WebRoot

       VMware

       Ipswitch

       Trimble

       ChaosGroup
Hardware


       3Dconnexion

       Wacom
Tehnologii

Clienţi

Contact





Recomandările Radient:




Abonare la newsletter:
Dezabonare..


Abonamentul Autodesk    << înapoi

 

Licențiere anuală

Acum puteți obține licențe cu utilizare pe termen scurt pentru aplicațiile Autodesk pentru a îndeplini diverse considerente legate de afacere și buget, precum preluarea de proiecte limitate sau angajarea de personal temporar. Alegeți dintre opțiunile de utilizare trimestrială sau anuală a colecțiilor Autodesk și a produselor software selectate. Autodesk vă oferă flexibilitatea de a gestiona costurile fără a realiza o investiție în avans în licențe sau un angajament pe termen lung.

Cuprinde următoarele caracteristici și beneficii:
• Acces la cele mai recente versiuni software, servicii selectate cloud Autodesk 360 și suport tehnic
• Cost scazut de start, astfel încât să vă puteți gestiona costurile fără a realiza o investiție inițială în licențe - utilizați aplicațiile doar atât cât aveți nevoie
• Creșterea sau reducerea numarului de licențe este facilă și se poate realiza în funcție de modificarea nevoilor pentru proiecte pe termen scurt și de personal
• Funcționalitate îmbunătățită cu mai puține riscuri

Ghid Autodesk Account - Ghidul Administratorului

 

Mentenanța Autodesk 

Majoritatea dintre noi ne protejăm autovehiculele cu o poliţă de asigurare, optăm pentru un produs de acelaşi tip pentru locuinţă sau pentru accidente. De ce nu am proteja şi valoarea investiţiilor în software, mai ales că aceasta este deseori comparabilă cu preţul unui vehicul sau al unei case?

Mentenanța Autodesk  nu reprezintă doar posibilitatea de upgrade la următoarele versiuni, este o modalitate de a menține actuale uneltele de proiectare achiziţionate şi de a profita la maximum de investiţia făcută. Aceasta vă oferă, fără cost suplimentar, următoarele:

• Acces la la cele mai recente versiuni software lansate în perioada de valabilitate a abonamentului;
• Posibilitatea de downgrade - până la trei versiuni anterioare;
• Dreptul de a utiliza produsul și acasă;
• Acces gratuit la platforma de socare cloud A360;
• Download de extensii ale produselor supuse abonamentului;
• Suport web pentru instalarea produselor Autodesk supuse abonamentului.

Pentru o taxă anuală fixă adiţională licențelor perpetue Autodesk, beneficiaţi de accesul imediat la îmbunătăţirile aduse aplicaţiilor software Autodesk! Vă recomandăm să examinaţi mai jos principalele motive pentru care mentenanța Autodesk nu înseamnă bani în plus, fiind de fapt o metodă de a beneficia de toate avantajele licenţelor achiziţionate.

1. Buget predictibil
2. Reactualizarea programelor
3. Dreptul "Home Use"
4. Utilizarea versiunii anterioare - Downgrade
5. Utilizarea de servicii cloud
6. Suport Web
7. Opţiuni flexibile de achiziţionare
8. Acces la comunitate
9. Economii substanţiale

Contractul de mentenanța poate fi administrat centralizat, prin definirea de utilizatori cu drepturi de acces de către Administratorul IT al companiei, pentru ca beneficiile oferite să poată fi acordate tuturor proiectanţilor firmei. Paşii care trebuie urmaţi sunt simpli şi flexibili, administrarea realizându-se online!

În plus, nivelul de asistență "Autodesk Maintenance Plan with Advanced Support" asigură acces unu-la-unu către specialiștii „Senior" Autodesk prin telefon sau interfață web. Pachetul Advanced Support oferă suport nelimitat, prioritar, unu-la-unu, cu număr de ore extins*, prin telefon, din partea specialiștilor „Senior" Autodesk, asistență remote desktop și opțiuni prioritizate de suport web.

* Numărul extins de ore de asistență ("24x5") se determină în baza a trei fuse orare regionale (EST pentru America, CET pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa și SGT pentru Asia-Pacific) și acoperă 24 de ore pe zi, 5 zile pe săptămână, de luni până vineri, exclusiv în zilele libere Autodesk din zonele identificate. Disponibilitatea asistenței pe durata Orelor Extise de Asistență se referă la solicitările de asistență telefonică; solicitările de asistență web pot fi transmise oricând.
  
 Broșura Autodesk 360 - servicii Cloud
Pdf Broșura Autodesk Maintenance cu Advanced Support

 

            

 
Copyright ©2004 - 2011 Radient Consulting Confidenţialitate - Termeni şi condiţii