Consultanţă de Vânzări
<< înapoi
Cointeresare şi profit extins, constant. Arta de a vinde. Situată la graniţa între marketing, talent personal şi tehnici acumulate prin pregătire suplimentară, vânzarea este atât un atribut personal, cât şi de companie. Pentru ca totul să funcţioneze, interesele trebuie să fie comune - angajat, companie, client. Teoria devine realitate.
 Procesul este simplu dar, în acelaşi timp, complex şi irepetabil. Prin analiză şi investigare strategică a situaţiei existente, prin corelare a obiectivelor proprii cu cele ale organizaţiei, prin training şi îmbunătăţire a capacitaţilor de vânzare - precum şi integrarea cu viziunea de marketing - se ajunge la un rezultat final optim, propriu fiecărei companii. Motivarea oamenilor de vânzări, configurarea departamentelor pe baza segmentelor ţintă, training-ul elaborat dar şi tehnica suplimentării temporare a forţei de vânzări sunt câteva dintre atuurile Radient Consulting. Ne bazăm pe cursurile oferite. Ne consolidăm oferta prin utilizarea de instrumente de analiză moderne, prin atenţia cu care examinăm fiecare caz în parte. Aplicăm strategiile care trebuie, acolo unde trebuie.
Radient înseamnă integrare completă. Serviciile specifice Radient pentru vânzările organizaţiei dumneavoastră:
 Cursuri specializate Detaliere cursuri
Accentuarea componentelor practice şi studii de caz. Concepute nu numai pentru a fi trecute în CV, cursurile oferite de Radient sunt răspunsurile îndelung căutate. Ne puteţi contacta pentru a detalia nivelul de pregătire, certificările şi recomandările tutorilor noştri, precum şi beneficiile directe, practice şi teoretice, rezultate în urma unor astfel de cursuri.  Stabilirea de marje şi obiective de vânzări realiste Resurse administrate corect, curbe de creştere naturale. Nimic nu poate demoraliza mai mult decât un obiectiv greşit apreciat. Nimic nu poate distruge o vânzare mai mult decât demotivarea. Din zecile de posibilităţi de stabilire a strategiei vânzărilor, Radient va examina şi integra acea modalitate care, prin corelare cu obiectivele firmei dar şi cu cele personale ale fiecărui angajat, să furnizeze maximum de valoare.  Construirea etapelor pre şi post-vânzare Ieri. Astăzi. Mâine. Viitorul este înainte, profitabil. Cu toţii trăim însă în prezent, iar regretele pot să apară oricând: o întâlnire nepregătită poate constitui o ocazie ratată. O livrare incompletă poate însemna un client pierdut. Sistematizarea poate să dea rateuri, pentru că nu există reţete universale. Atunci ce e de făcut? Vom găsi răspunsul împreună.  Brokeraj de oferte şi clienţi Cine este furnizorul perfect? Şi care este clientul său ideal? Suntem mult prea obişnuiţi să lucrăm cu sau prin intermediari - iar costurile pot fi astfel crescute semnificativ. Printr-o strategie evoluată de cercetare de piaţă, contactele corecte pot fi identificate şi legăturile realizate - la cel mai bun nivel.  Corelarea viziunii companiei cu grilele şi programele motivaţionale Integrarea obiectivelor proprii cu cele ale organizaţiei. Compania poate avea un obiectiv fixat, aprobat şi comunicat întregii echipe. Cu toate acestea, în orice organizaţie există două seturi separate de obiective: personale şi de firmă. Corelarea consultanţei de Marketing cu departamentul de HR al companiei va produce minuni.  Agregarea departamentelor Colaborarea totală între vânzări, marketing şi IT. Unul dintre obiectivele fundamentale Radient - cele trei unelte de bază corelate astfel încât să aducă profit construit pe soluţii de marketing solide, pe tehnologii care să permită un mod de lucru rapid, relaxat şi eficient. Mai mult decât atât, conlucrarea la nivel personal, între oamenii fiecărui departament, poate fi cheia unui succes de durată.  Soluţii de creştere a vânzărilor Parteneriate, subcontractări şi/sau suport de vânzări extern. Sunt oameni care nu fac nimic în firmă pentru că realmente nu au nimic de făcut. De ce să aştepte următorul contract când puteţi avea forţă de vânzări extra calificată când aveţi nevoie, acolo unde aveţi nevoie, numai atunci când aveţi nevoie. Interesant, nu?  Vânzări electronice Produse şi servicii corelate, comercializate online. Atunci când există o întâlnire de o jumătate de oră pentru o vânzare, clientul poate fi convins. Ce se întâmplă însă când produsele dumnavoastră sunt comercializate virtual iar clientul trebuie să aleagă singur? Procesul de vânzare este în mod sigur complet diferit.
|