Carieră   Blog   Sitemap   Search    Login  

Despre noi

Noutăţi

Software

Hardware

Tehnologii

Clienţi

Contact





Recomandările Radient:




Abonare la newsletter:
Dezabonare..


Cum o afacere de familie s-a transformat cu ajutorul TeamViewer   << înapoi

Vă puteți imagina traiul și activitatea profesională alături de partenerul dvs. non-stop? Familia Cucco face fix asta. Domnul și doamna Cucco au o afacere de familie care oferă support IT prin intermediul TeamViewer.

Un aganjat al Serviciului de Relații cu Clienții de la TeamViewer povestește pe blogul companiei cum a fost sunat într-o zi de dl. Cucco, ce avea nevoie de cea mai bună soluție pentru a-și asista clienții în problemele de IT pe care aceștia le întâmpină, dorind să se conecteze imediat pentru a veni în întâmpinarea unuia. A explicat cum el și soția lucrează împreună în timp ce angajatul de la Relații Clienți a setat Management Console după nevoile exacte ale celor doi.

Ca support, dl Cucco a dorit să aibă posibilitatea de a managerui clienții, crea grupuri, să asigure mentenanța device-urilor aflate în grijă și permiterea doamnei Cucco, adică a contabilei, să acceseze informații legate de facturi și comentarii.

Compania creată de cei doi în urmă cu 6 ani se numește LINEARETTA SRL și au profitat de experiența dobândită până atunci în crearea de pachete software și prestarea de servicii software. Pe lângă acestea, au început să ofere servicii de mentenanță a sistemelor, support managerial și administrativ etc. Clienții lor sunt firme mici și mijlocii, dar și corporații cu birouri în Italia.

Cu un asemenea portofoliu de clienți, familia Cucco a avut parte de adevărate provocări în activitatea zilnica, precum update-urile regulate, mentenanța și controlul protecției anti-malware.

Înainte de TeamViewer, au fost necesare călătorii la sediile companiilor pentru a oferi supportul necesar. Doar componenta de software developement putea fi executată de la sediul LINEARETTA. Numărul clienților aflat în creștere și provocările apărute i-au îndemnat să caute o soluție care să le permită supportul de la distanță.

„Înainte de a utiliza TeamViewer, am încercat mai multe soluții software, dar nu ne-au satisfăcut  din cauza dificultăților de management", a delcarat dl. Cucco.

După consultrea mai multor specialiști și în urma mai multor săptămâni de teste, familia a ales TeamViewer ca soluție de support la distanță. În acest moment, software-ul este folosit continuu în activitatea companiei. Au economisit până acum foarte mulți bani și foarte mult timp pentru că:

  • 1. Au avut posibilitatea oferirii imediate a supportului necesar clientului
  • 2. Au salvat timp prin eliminarea călătoriilor la adresa clienților
  • 3. Au economisit astfel banii cheltuiți pe transport.

LINEARETTA a obținut rezultate remarcabile datorită TeamViewer, devenit acum unealta principală în comunicarea cu clienții și supportul oferit de la distanță. TeamViewer continuă adăugarea de noi componente pentru a se menține în permanență pe prima poziție a necesităților companiilor aflate într-o continuă schimbare.

Dacă doriți un tool excelent în asigurarea supportului remote, nu ezitați să ne contactați. TeamViewer se afla în oferta Radient.


Copyright ©2004 - 2011 Radient Consulting Confidenţialitate - Termeni şi condiţii