Carieră   Sitemap   Search    Login  

Despre noi

Noutăţi

Software

Hardware

Tehnologii

Clienţi

Contact





Recomandările Radient:




Abonare la newsletter:
Dezabonare..


De acum Suitele Ultimate au Subscripție cu Advanced Support   << înapoi

Începând cu 28 martie 2013, ca urmare a modificărilor aduse noilor versiuni de produse Autodesk 2014, clienții care utilizează Suite ediții Ultimate cu Subscripție activă - Basic Support, vor fi migrați spre următorul nivel de suport - Advanced Support.

Acest nivel de asistență asigură acces unu-la-unu către specialiștii „Senior" Autodesk prin telefon sau interfață web. Pachetul Advanced Support oferă suport nelimitat, prioritar, unu-la-unu, cu număr de ore extins*, prin telefon, din partea specialiștilor „Senior" Autodesk, asistență remote desktop și opțiuni prioritizate de suport web.

Pentru detalii suplimentare, contactati-ne cu incredere!

* Numărul extins de ore de asistență ("24x5") se determină în baza a trei fuse orare regionale (EST pentru America, CET pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa și SGT pentru Asia-Pacific) și acoperă 24 de ore pe zi, 5 zile pe săptămână, de luni până vineri, exclusiv în zilele libere Autodesk din zonele identificate. Disponibilitatea asistenței pe durata Orelor Extise de Asistență se referă la solicitările de asistență telefonică; solicitările de asistență web pot fi transmise oricând.

Mai multe informaţii despre Autodesk Subscription găsiţi aici.


Copyright ©2004 - 2011 Radient Consulting Confidenţialitate - Termeni şi condiţii