Carieră   Sitemap   Search    Login  

Despre noi

Noutăţi

Software

Hardware

Tehnologii

Clienţi

Contact





Recomandările Radient:




Abonare la newsletter:
Dezabonare..


TeamViewer prezintă SOS Button   << înapoi

Clienții dvs. ar aprecia un buton SOS prin care să ceara ajutorul într-un timp extrem de scurt și fără necesitatea vreunei instalări.

Cele mai apreciate servicii de relații clienți presupun cât mai puțini pași străbătuți de aceștia și un timp foarte scurt de așteptare. Pentru a veni în sprijinul dvs. și al clienților pe care-i aveți în portofoliu, TeamViewer a introdus SOS Button pentru clienții care nu sunt pricepuți din punct de vedere tehnic, care nu dispun de prea mult timp, având nevoie de ajutor cât mai repede, și care apreciază liniștea sufletească asigurată de un tech support profesional.

Butonul de SOS poate fi plasat automat într-o ședință de quick support. După aceasta, clienții nu trebuie decât să-l activeze la nevoie. Informația va apărea instantaneu pe ecranul celor de la serviciul de relații cu clienții.

TeamViewer se află în oferta Radient, care vă stă la dispoziție printr-un simplu click.


Copyright ©2004 - 2011 Radient Consulting Confidenţialitate - Termeni şi condiţii